سلامتی حرفای نگفته

 

فکرشو بکن این همه حرف رو کیبورد باشه

ولی تو نتونی اون چیزی رو که میخوای

اون چیزی که ارومت میکنه

اون چیزی که حرف دلته رو

تایپش کنی

بسلامتی حرفای دلمون که هیچکس ازش خبر نداره 

 



نظرات شما عزیزان:

آفرین
ساعت17:54---21 دی 1393
من روزانه به یکی سر میزنم
امروز شما رو دیدم
وبتون خوب بود
موفق باشید
پاسخ: مرسی اومدی. بازم بیا


دختربد
ساعت20:40---13 دی 1393
لاااااااااااااااااایکی هواااااااااااااهوااااااااااااا ااارتــــــــــــــا خخخخخخ
پاسخ: مرسي . نظر لطفته دختر بد !


shadi
ساعت17:25---26 آذر 1393
گاهی سر می چرخانم و به گذشته نگاه میکنم

چقدر خستگی پشت سرم جا مانده …


پاسخ: خسته نباشی


شیما
ساعت7:30---26 آذر 1393
پـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــخ
















من آپم
پاسخ: ok


shadi
ساعت16:53---25 آذر 1393
گرما یعنی نفسهای تو،دستهای تو،آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم


shadi
ساعت16:51---25 آذر 1393
این روزها


دلم اصرار دارد فریاد بزند!


اما من جلوی دهانش را میگیرم


وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

پاسخ: تنهایی یعنی همین


سهیلا
ساعت16:13---25 آذر 1393
خدايآ ...
تنها مگذار دلي را كه هيچكس دردش را نمي دآند...!


سهیلا
ساعت16:09---25 آذر 1393
گفت : اینقدر سیگار نکش می میری
گفتم : اگه نکشم می میرم
گفت : اگه بکشی با درد می میری
گفتم : اگه نکشم از درد می میرم
گفت : هوای دودی جلوی درد رو نمی گیره
گفتم : هوای صاف جلوی مرگو می گیره؟
نگاهم کرد و گفت : بکش …

پاسخ: لایک


شیما
ساعت6:17---25 آذر 1393




پاسخ: مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ 25 / 9 / 1393برچسب:, ساعت 1:25 توسط پسرک تنها